Σάββατο 14 Ιουλίου 2012

Το τραγούδι της ημέρας ...14/7/2012

Οι Whitesnake ήταν, είναι και θα είναι από τα πολύ αγαπημένα μου συγκροτήματα. Υπάρχουν τραγούδια τους που, δεν ξέρω πως ή γιατί, έχουν "μιλήσει" πάρα πολλές φορές για λογαριασμό μου, για τη ζωή και τα βιώματά μου - είμαι σίγουρος ότι έχουν κάνει ακριβώς το ίδιο και για πολλούς από εσάς εκεί έξω...


Ένα τέτοιο τραγούδι διάλεξα για "τραγούδι της ημέρας", σήμερα. Έρχεται από το "μακρινό" (αλλά για κάποιους από εμάς, τόσο επίκαιρο...) 1981, από το φανταστικό "Come an' get it" LP, όπου συνυπήρχε με εξίσου καταπληκτικά τραγούδια όπως το προσωπικό all times best "Don't break my heart again", το ομότιτλο κομμάτι κλπ. Προς παλιότερους: για ξανακούστε λίγο τα δισκάκια εκείνης της εποχής, να ζωντανέψει κάτι από τη μαγεία των εφηβικών μας χρόνων... Προς νεότερους: ακούστε και νιώστε!!!



Ξημερώνει Σάββατο... Να έχετε όλοι ένα υπέροχο σαββατοκύριακο και μην ξεχνάτε ότι ο MUSIC FOR REBELS WEB RADIO θα είναι κι αυτό το weekend συνεχώς μαζί σας όλο το 24ωρο. Μείνετε συντονισμένοι!!!

1 σχόλιο:

  1. Δεν ξέρω από whitesnake...είμαι μικρή εγώ :P (αλλά μου φαίνεται πως το συγκεκριμένο κομμάτι έχει καθαρους ήχους blues >.< - και νόμιζα πως οι κυριοι ηταν more of classic ROCK....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή