Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Ένας κύκλος τελείωσε, ένας άλλος αρχίζει...

Εδώ και λίγες μέρες, φίλες και φίλοι, έχετε διαπιστώσει ότι σταμάτησαν οι εκπομπές του MUSIC 4 REBELS WEB RADIO. Δεν οφείλεται σε τεχνικό πρόβλημα, ούτε σε αδυναμία, αλλά σε συνειδητή επιλογή. Εδώ και έναν χρόνο και περισσότερο, η επιλογή να δημιουργηθεί αυτός ο σταθμός ξεπέρασε κατά πολύ τις αρχικές μου προσδοκίες και πήγε πολύ περισσότερο από το σημείο της ικανοποίησης ενός προσωπικού "απωθημένου". Κάτι περισσότερο: μου έδωσαν την ευκαιρία να ανοίξω έναν νέο κύκλο σε αυτή την προσπάθεια, με δυο σημαντικούς σταθμούς - την "ένωση" των προσπαθειών μας με τον "αδελφό" (κυριολεκτικά και μεταφορικά) dr. Takis και τον Rockopolis web radio, αλλά και - κυρίως - με τη συμμετοχή μου στη μεγάλη ροκ οικογένεια του UP THE IRONS WEB RADIO που με αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή και μου έδωσε πρωτόγνωρες δυνατότητες μουσικής έκφρασης, μέσα από το πρόγραμμά του. Θέλω κι από εδώ, με την ευκαιρία αυτή, να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες σε όλα τα παιδιά του UP THE IRONS και ειδικά στον ΑΝΘΡΩΠΟ (πάνω απ'όλα) Γιώργο Λέτσο (aka DJL) για την ξεχωριστή σχέση αλληλοεκτίμησης που αναπτύξαμε αυτό τον καιρό. Από πλευράς μου, την κρατώ και την τιμώ ως κόρη οφθαλμού...

Υπό τις παρούσες συνθήκες, λοιπόν, η συνέχιση της λειτουργίας του MUSIC 4 REBELS, πέραν του σημαντικού για τις μικρές μου δυνάμεις οικονομικού βάρους, δε θα είχε κάτι ουσιαστικό να προσφέρει. Η τεράστια συνεισφορά του MUSIC 4 REBELS (που για εμένα ήταν, είναι και θα αποτελεί ένα ξεχωριστό "κεφάλαιο" στη ζωή μου, έστω και αν "έζησε" τόσο λίγο) ήταν οι εμπειρίες που μου πρόσφερε, οι φιλίες που με βοήθησε να οικοδομήσω και οι δρόμοι που μου άνοιξε για παραπέρα. Θα ήταν εξαιρετικά "άδικο" για τον MUSIC 4 REBELS να "ζητήσω" από αυτόν κάτι περισσότερο. Στο κάτω-κάτω, τι ομορφότερο στη ζωή, όταν ο ένας κύκλος "γεννάει" τον επόμενο, μεγαλύτερο και ουσιαστικότερο;

"Ό,τι γεννιέται", λοιπόν, "αξίζει να πεθάνει", όπως είχε πει ο Γκαίτε. Όμως, στην περίπτωση του MUSIC 4 REBELS ο "θάνατος" είναι ΜΟΝΟ η ΑΡΧΗ μιας νέας "ζωής". Αυτή η νέα ζωή περικλείει ό,τι πιο δημιουργικό του προηγούμενου κύκλου: την εμπειρία του blog με το ξεχωριστό μουσικό και συνάμα ιδεολογικό/φιλοσοφικό "στίγμα" του, αλλά και το ζωντανό μουσικό "παραγόμενο" της συμμετοχής μου στον UP THE IRONS και της σχέσης μου με τον ROCKOPOLIS του φίλου κι αδερφού dr. Takis. Συνεχίζουμε, λοιπόν. "Αλλιώς", αλλά συνεχίζουμε. Το blog παραμένει, ως προσωπικός μου (και φυσικά και του RED ALERT με τον οποίο συνεχίζουμε μια δημιουργική φιλία που μετράει πάνω από 23 χρόνια πια) και, συγχρόνως, σε λίγες μέρες από σήμερα ελπίζω να είμαι σε θέση να αναγγείλω ότι αρχίζει η αναμετάδοση από το blog του προγράμματος του UP THE IRONS WEB RADIO. Φυσικά, σύντομα θα αναρτηθεί ενημέρωση με το πρόγραμμα του σταθμού και τις δικές μου εκπομπές σε αυτόν (ε, ας παινέψουμε λίγο και το σπίτι μας), όπως και του dr. Takis που μας συνδέει πια μια όλο και πιο γόνιμη και ουσιαστική φιλία. Πολλά νεότερα, λοιπόν, το συντομότερο δυνατό!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΝΥΧΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟ! Ξέρω, όμως, ότι με τους περισσότερους από εσάς, είμαστε πάλι μαζί και στο νέο κύκλο που αρχίζει. Και το ταξίδι θα είναι ακόμα πιο όμορφο...

12 Δεκέμβρη 2013
Dream Warrior

3 σχόλια:

  1. KOSTAS NOSTOS: ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!!! ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΤΟ UP THE IRONS!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αδερφέ, σε ευχαριστώ πολύ που μέσω του MUSIC4REBELS και της προσωπικής σου "τρέλλας" με παρακίνησες να αλλάξω ρότα και να γίνω "έφηβος" πάλι, να ευχαριστιέμαι πάλι την μουσική, και πανω από όλα να γνωρίσω σπουδαία παιδιά!!!!
    Many Thanks λοιπόν Δάσκαλε-Φίλε-Αδερφέ και εχουμε να ζήσουμε ακόμη μεγαλύτερες και ομορφότερες στιγμές χαρις στο σπουδαίο λιθαράκι που εβαλες μέσα από εδώ!
    ROCK HARD, RIDE FREE BRO !
    Dr Takis OrgMan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι Τιμή μου Γρηγόρη.... να έχω Ανθρώπους δίπλα μου σαν και σένα.... ευχαριστώ για την Αγάπη και την συνέπεια που έδειξες απ την πρώτη στιγμή στο Up The Irons, ελπίζω να είμαστε μαζί μέχρι το τέλος αυτού του ταξιδιού.... Σ 'ευχαριστώ πολύ και πάλι...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή